Onderstaand treft u een overzicht aan van veelgestelde vragen over de Veldwerk Halve Marathon Oostland. Staat uw vraag er niet tussen? Neemt u dan contact met ons op.

Welke afstanden kan ik lopen?

  • Halve marathon
  • 10 kilometer prestatieloop
  • 5 kilometer prestatieloop
  • Kidsrun (600 & 2000 meter in Pijnacker)

Hoe loopt de route?

Op de informatiepagina van het evenement wordt de routekaart getoond:

Hoe ziet het dagprogramma eruit?

Het dagprogramma vindt u op deze pagina.

Tot wanneer kan ik mij inschrijven?

Zolang de inschrijflink online open is, is inschrijven mogelijk. Na-inschrijving is mogelijk in het wedstrijdweekend bij het wedstrijdsecretariaat, Ackershof 29 te Pijnacker. Inschrijven kan tot een uur voor de start.

Waar en wanneer krijg ik mijn startnummer?

Tijdens het wedstrijdweekend in het wedstrijdsecretariaat nabij de start. Zaterdag 5 oktober van 13:00 uur – 16:00 uur, en zondag 6 oktober van 10:00 uur tot een half uur voor de start.

Hoe kom ik van de metro naar het secretariaat en de start?

Het secretariaat bevindt zich aan de Ackershof 29 te Pijnacker. Dit is op circa 450 meter van het metrostation en ligt op minder dan 50 meter van de startlocatie.

Wat is het reisadvies?

Wij adviseren iedereen vanwege de drukte met de fiets, te voet of met het openbaar vervoer te komen. De RandstadRail-halte Pijnacker Centrum ligt op circa 500 meter van start / finish.

Waar kan ik parkeren?

Er is mogelijkheid voor parkeren in de parkeergarage van winkelcentrum Ackershof, ingang Oostlaan te Pijnacker.

Krijg ik een medaille?

Iedere gefinishte deelnemer krijgt een medaille.

Waar meld ik mij op de dag als sponsor, als bedrijventeam, als deelnemer van bedrijventeam?

Alle bedrijventeams en sponsorlopers worden via hun bedrijf op de hoogte gesteld. De ontvangst van de bedrijventeams en sponsorlopers vindt plaats bij Fratelli op het raadhuisplein.

Zijn er kleedruimtes?

Als kleedruimtes worden er twee tenten opgezet bij het voormalige Rabobank gebouw. Hoewel onze vrijwilligers hier continu in de buurt aanwezig zijn, en een oogje in het zeil houden, is het gebruik van de tent op eigen risico.

Ik heb me ingeschreven, maar ik kan niet meedoen, hoe meld ik mij af?

Afmelden kan via wedstrijdleiding@halvemarathonoostland.nl.

Krijg ik geld terug als ik me heb ingeschreven, maar verhinderd ben?

Bij afmelding wordt het reeds geïncasseerde bedrag ter beschikking gesteld aan het goede doel.

Hoeveel deelnemers kan ik per bedrijfsteam inschrijven?

Een bedrijfsteam bestaat uit minimaal 3 en maximaal 5 lopers/loopsters.

Ik heb nog geen bevestiging gekregen, kan dat?

Direct na inschrijving wordt een automatische bevestigingse-mail verzonden. Heb je die niet ontvangen, neem dan contact op via wedstrijdleiding@halvemarathonoostland.nl.

Mijn inschrijfgeld is nog niet afgeschreven. Hoe kan dat?

De incasso van het inschrijfgeld wordt gedaan na een bepaald aantal inschrijvingen. Dat kan dus een tot enige weken duren.

Hoe geschiedt de tijdregistratie?

De tijdregistratie is elektronisch. De chip daarvoor zit al in je startnummer. Er is een bruto en netto tijdregistratie.

Kan ik mijn eigen chip gebruiken?

Nee, die is niet bruikbaar. Tijdregistratie gebeurt door de chip in het startnummer.

Waar kan ik de uitslag vinden?

De uitslag staat snel na het evenement op deze pagina.

Ik sta niet tussen de uitslagen wat moet ik doen?

Sta je niet in de uitslag? Stuur dan een e-mail met je naam, zelf geklokte tijd en startnummer naar wedstrijdleiding@halvemarathonoostland.nl.

Waar is de EHBO?

Er is één EHBO post op het Raadhuisplein, Pijnacker (Start/Finish)

Waar kan ik mij aanmelden als vrijwilliger?

Stuur een e-mail naar vrijwilligers@halvemarathonoostland.nl.

Kan iemand anders in mijn plaats lopen?

Vóór 22 september 2024 kan je nummer worden overgezet op een andere naam. Daarna kan overzetten nog wel maar staat de naam van de eerste inschrijver op het nummer. Stuur een e-mail met jouw naam, adresgegevens, geboortedatum, vereniging, lidnummer, e-mail en telefoonnummer aan wedstrijdleiding@halvemarathonoostland.nl.